VARGEN.



KOPPLING TILL MIG
Då jag bodde i Kalix var ett av dom drygaste problemen att människorna jag råkade på & umgicks med, dom hade jag inte ett skit gemensamt med annat än att vi överlevde i samma håla. På så vis blev Vargen en räddning i sajbärvärlden, ty han klassade också Backyard Babies & Social Distortion som världens 2 bästa band & på det byggde vi upp ett kamratskap som till en början funkade fint men sedan svajade det, svajade mer, jag bröt med honom för att han var så jävla dryg & som ironi på glasstoppen flyttade jag till just hans sketna förort då jag i samma veva drog till Ståkkålm. Återupptog kontakten efter typ 3 månader, sedan failade det igen & igen & slutligen gav jag upp & han gav inte ifrån sig ett pip. Annan intressant fakta: han proppat på mig fett med fin musik - typ Ryan Adams & Dogs D'Amour. Jag har varit äckligt kär i honom. Han är duktig på gitarr. Han är en yxmördare. & han sover hellre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0