MISS THURNE.



KOPPLING TILL MIG
Då jag blev ståkkålmare i augusti 2005 var det till Miss Thurne jag först flyttade in. Bodde i ett rum i Åkersberga. Rummet var fan inte 25 kvadratmeter som kärringen sagt. Jag hade inte tillgång till egen dusch & hon var fan alltid hemma fast hon sagt att jag skulle vara själv mestadels. Till råga på allt bodde en annan brüd, Merita, i ett annat rum. Det mesta var lugna gatan tills jag flyttade, december 2005, då hon vägrade betala tillbaks min deposition på 3000 kronor. Hon tyckte att jag kunde sälja krejerna jag fått av henne istället. Som om man ens kan skrapa ihop 3 lax på en ful, tung säng & en gul kaffekokare? Hon var även mäkta upprörd över att jag gett en dyr whiskey till hennes granne, trots att det var hon som tjatat att jag skulle ge honom den för att han hade hjälpt till med någonting. Jag & Honey Bunny träffade Merita i Åkersberga några månader efter att jag flyttat & då visade det sig att Miss Thurne ljugit ihop historier om mig för Merita - jag var rasist, t.ex. & om Merita hade Miss Thurne för mig berättat både det ena & det andra som inte var sant. En jävla psykopat är kärringen & jag har fortfarande inte fått tillbaks min jävla deposition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0