BULLRETKNULLET.



KOPPLING TILL MIG

Det var sommaren '06, jag var på festival & tänkte testa köra ett one day stand vilket innebar att jag & Bullretknullet begav oss till tältet som jag & Honey Bunny lånat av Pimp. Mitt i sexet med kuken i mun tänkte jag utöva min orala talang jag funnit en kort tid innan. Deepthroathade - det gick jättebra. Deepthroathade & pumpade - det gick jättebra. Deepthroathade & pumpade mer än vad jag borde ha gjort - det gick åt helvete & jag spydde upp mina nachos. Sedan knullade vi vidare. Efter sexet var han inte lika trevlig som innan vilket jag tyckte var töntigt så jag skickade iväg ett SMS där jag skrev att jag hade klamydia *HEHEHEHEHE*. Det hade jag icke men det var en hejdlöst rolig lögn ett tag. Talade slutligen om för honom att det var fejk & vi snackade lite & var goda mot varandra. För inte hade jag fått klamydia inte! Dock upptäckte jag mååånga månader senare att jag drogs med kondylom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0