HONEY BUNNY.

BLOGG.


KOPPLING TILL MIG
2005 stalkade Honey Bunny mig på Lunarstorm.se. Jag tyckte att han var lite efterbliven som kallade plättar för pannkakor & inte ville bränna kyrkor tillsammans med mig. Plötsligt en dag var vi tillsammans. Min oskuld rök, jag som nyinflyttad i Ståkkålm tog hans kamrater till låns, & vi hade ett fint ½ år jag & min 1:a pojkvän förutom petitessen att han var ett omoget as som inte kunde hantera ett förhållande utan lögner & nedbrytning av mig som flickvän. Efter uppbrottet kände jag för kuk så jag förförde in mitt X i en KK-relation. Vi var bäzishar, pippade gott & bodde ihop tills Honey Bunny utan förvarning eller förklaring hösten 2007 fick en knäpp & tog sitt pick & pack & flyttade till en iskall knarkarkvart för att det lockade honom mer än att bo med mig i en het 1:a-handskontraktslya. Jag var i total chock, bara någon dag innan hade han sagt att han ville sitta fast i mig för att jag var så jävla underbar - & nu ville han aldrig mer träffa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0