VÄKTARN.



KOPPLING TILL MIG
Dampig, jobbig mytoman till väktarjävel som jag & Satan stod ut med en hel natt för att han lovade oss hallisgott. Som aldrig dök upp. Dock tjänade jag in lite på att hålla god min då han irriterade skiten ur oss ty jag fick pröjs på 100 spänn för att visa mig naken en snabbis. Sex ville han pröjsa också men då sov jag hellre. Han hade ju råd, för han var ju så jääävla tät. Kanske det kanske, vafan visste jag? & hur lite kunde jag bry mig egentligen? Hela tiden bubblade han ur sig saker om ditten & datten & "Tror ni mig inte? Ni tror mig inte men jag kan bevisa det" bara för att vi inte visade att vi var imponerade av hans väkteri eller farsa som kände kändisar. Det kanske bara var så att vi trodde honom men inte brydde oss ett skit? Under morgonen drog han åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0