SIN.



KOPPLING TILL MIG
Vi gav varandra små presenter, käkade godis & snackade män en hel del under en period - fram tills att hennes svartsjuka tog över då Knivmannen blev hennes pojkvän & det jobbiga faktumet att jag hade knullat honom sved för hårt. Märkligt, tyckte jag eftersom hon visste att jag gav blanka fan i hans penis & hjärta & inte hade dom träffats om det inte vore för knulltiden. Jättemärkligt, tyckte jag då jag istället för en utlovad tårta (hade föreställt mig mycket grädde) vid tillsammansstadiet fick ett tack & hej paketerat i lögner om min psykiska hälsa. Ännu märkligare var att enligt henne ville Knivmannen inte heller att vi skulle ses. Skitmärkligt eftersom han inte var speciellt dissande då vi sågs på tu man hand innan upphookningen. Love Is Strange, som alla rockers säger. *EH* annars var hon trevlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0