KNIVMANNEN.



KOPPLING TILL MIG
3:e av 3 män jag (out of work) särat mina nyrakade spiror för. Lärde känna honom via hans brödraskap med Vargen (eller ja han terrade mig på internet helt på egen hand men han visste vem jag var, 'coz of brorsan). Lite chatt & så bjuckade han på chorizo på Where The Action Is '06 & så kunde min KK inte tillfredsställa mina behov & så befann jag & Knivmman oss doggy i min säng. & hans säng. Några gånger. "Honey Bunny, jag knullar!" tvingades jag vråla en gång då min kombo öppnade ytterdörren, hemkommen betydligt tidigare än planerat. Min plötsliga flytt till Rimbo + att mitt hjärta bultade för mycket för Vargen för att jag skulle orka tumla runt med hans brorsa innebar slutet på den sexsagan & våra stunder tillsammans överhuvudtaget. Men typ 1 år efter knullcirkusen käkade vi lunch & zhåppade tillsammans & jag hade honom färskt i åtanke då jag dagen efter träffade Sin som önskade sig en karl. Han önskade sig en kvinna. Så jag parade ihop dom & sedan gick allt åt helvete, åtminstone för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0