LILL LINA.

BLOGG.


KOPPLING TILL MIG

Lill Lina & jag chattade redigt mycket back in the days då ingen av oss hade någonting bättre för oss. Vi var 14 & 17, eller någonting sådant..? Det var också back in the days då Vargen pepprade mig med musik & beordrade mig att sprida, så jag spred till Lill Lina som älskade det & ville veta hur han såg ut. Jag hade ingen fanbild & gav istället hans MSN för att jag är en sattygsmänniska & han inte tyckte om henne efter vad han visste *HEHE*. En gång skrev hon en sång & bad honom fixa musiken. Han använde typ temat, första radet, sket i resten & skrev en låt. Like a team. Sist jag & Lill Lina träffades blev mötet ytterst kort för mina gymnasievänner i Nårrrtelyäh ville ha utköp & jag fixar alltid biffen lixåm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0